14 October, 2010

Babai Kenny Rogers



Hari ni adalah hari terakhir makan Kenny Rogers dengan officemate aku..Sebab diorang last bulan ni.huhu hari ni juga sempena menyambut Bday K.linda..Setelah 3 tahun bersama,kitorang akan berpisah..Banyak susah senang yang kitorang lalui bersama.Banyak pengajaran dan ilmu yang aku belajar dari diorang. :'(




Pasni sape lagi nak gelak paling kuat kat dalam ofis kalau sofia dah xde..Sape lagi nak jadi minah brutal ble k.linda pun xde..nak tapau kat akk plentong,Subra dah hilang pelanggan yang setia,da xde cite lg psl bella,betty,comel,tompok,toty kat ofis.. xde dah cite Rejeeta..xde sape nak cite kat aku citer drama tv3 sbb aku slu OT..x dpt tgk tv..huhu ` Sifu & Tongga ' da xde.. :'(

Cian Tommy & Garfield..Takde org nak blikan dia mkn lagi.mama diorang tinggalkan dia..Pasni klu nak merempit wat keje luar,terpaksa la sya bawak Tommy.Pakaikan dia seatbelt..Takut dia tercampak keluar..hehe

Walau apapun,kita tetap kawan kan..Cik Ros & Puan Hasnah Haron !! aku tetap akan cari pasal dengan korang.Aku akan attack korang...Walaupun korang keje kat tempat lain..Sebab kita kan dah sama2 ` berlari ke langit ' !! And korang tetap THE BEST OFFICEMATE I HAVE !! :)




Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: