10 November, 2010

Dulu dan kini


Setiap insan yang hadir dalam hidupku adalah yang terbaik.Aku sentiasa bersyukur dengan segala yang diberiNya kepada aku.Dalam keluarga,aku adalah satu2 nya anak perempuan.Jadi aku ada 2 orang abang dan seorang adik  lelaki.Tapi sebenarnya 
aku x seorang.Diluar sana aku ada 4 lagi adik beradik perempuan.

                                       Bersama adik bongsu aku.Nama dia Yuzeema.Comel kan? hehe Muda 7 tahun dari aku.Tapi aku serasi dengan dia.Berkongsi masalah & bijak menyelesaikan masalah.Keletah dia sering menghiburkan.






Ni kakak aku.Nelli Elvia.Agak lain kan nama dia..sebab dia  berasal dari Indonesia.Sudah 2 tahun dia kembali ke tanahair.Mempunyai 2 org anak yang aku teringin sangat nak jumpa.Rindukan dia.Dia lah satu2 nya yang terlalu manjakan aku.dan memberi aku merasa kasih sayang seorang kakak.Aku terhutang budi dengannya.





Kawan2 rapat ku.Pidot & Nonong ( rakan sekelas ku dari tingkatan 4)Dari zaman sekolah hingga kini.Banyak memori tercipta antara kita.Walau sudah dewasa,perangai kita tetap sama bile berjumpa.Ada lagi sorang nama dia Fazi.yang kini sudah menjadi kakak ipar aku.hahaha. 





K.ngah Senior aku setahun.Berkawan baik dengan k.ipit.Haa gambar dia yang pki tudung kat atas tu.heheOne group dengan kitorang cm bezanya dia yang paling kecik..Tapi yang paling kuat..Sebab dia la bodyguard kitorang.Kalau nak tau,leh cuba nasib..hihi


Chidot..aku je baru kenal tahun ni.Tapi bila jumpa macam nak lama kenal.hehe sebab dia kelakar.senang berkawan&dia seorang cikgu..Cikgu?? hahahaha..Lagi lak dia adalah Otai kitorang..hihihi
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: