10 November, 2010

Istana Garden

    Terasa berat badan ni..Mata asyik menghadap komputer dah cukup meletihkan aku..Mana taknya.. kat umah,bilik tidur,kereta semua aircond.Bilanya nak berpeluh.Jadi apa lagi.Macam biasa aku mesti nak mencari aktiviti.Kebetulan k.ngah ajak aku pi jogging kat istana garden.Balik je kerja aku terus salin pakaian & pi umah k.ngah.


    Sampai kat umah dia,aku dijemput masuk.Aku dipelawa jamah jemput2 pisang dulu.Hahahaha cane ni?? lum joggingn da bedal makan dulu.Abah teman aku makan.hehehe ditolak2 nya mangkuk jemput2 tu kat aku..hihihi tapi aku kuat lagi la iman.aku jamah cikit je.Walaupun hakikatnya,aku tak leh berhenti.hehehe






    Di istana garden,org tak ramai sangat.Best!! warm up dlu..then pe lagi..pecut!! eh pecut?? tak lah..aku jalan santai je..cuci mata ! hahahaha  Ishh tapi xlah santai sangat,Ada la gak larinya.. tapi aku pancit la..hehehe lama x wat acara sihat macam ni..kui kui kui k.ngah lari dulu.Da jauh cikit dia tunggu aku ..hehehe last2 aku berjalan je.Tapi walau pun berjalan,dah cukup memenatkan sebab dengan naik bukit turun bukit.kolestrol aku da cukup terbakar.


Fuhh tarik nafas.....


    Badan dah berpeluh.Dengan angin bertiup sepoi2 bahasa arab.Badan aku terasa segar.Fuhh rasanya aku kene teruskan aktiviti macam ni..Tak leh jadi la babat aku ni nak kene buang ni..hehehe
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: