05 November, 2010

Masih lagi cuba untuk meluangkan masa untuk sambung menulis cerpen @ novel.Tapi aku terlalu sibuk dengan bekerja.Ilham datang tanpa mengira waktu.Adakalanya ia datang,aku pula yang tak tau nak mulakan dari mana.Last2 terkubur macam tu saja.hehe

Tapi bila aku fikir betul2,apa yang selalu kita baca cerita di novel atau cerpen,bukan semua rekaan semata-mata.Ada yang benar terjadi dalam realiti.Siapa kata novel adalah fantasi?Dari minat aku membaca novel ini la ,aku belajar mengenal manusia dan kehidupan.

Dan sekarang ini pun aku masih lagi mengenal manusia dan kehidupan dalam kehidupan aku yang sebenar.Pengalaman yang perit & menyakitkan telah mematangkan aku dalam membuat sebarang keputusan yang melibatkan material & emosi.


Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: