12 November, 2010

My sis Back !! :o))

    Cuti sem dah bermula.Aku menunggu kepulangan adeq dari Uitm Sri Iskandar Perak.Hmm lama betul masa ni nak bergerak.Nasib aku kerja hari tu.Jadi tak berasa sangat.Kul 8.15mlm, aku sampai umah mama.Waa adeq aku pun baru sampai.Sukanyaa !!  Kecik, kawan adeq pun ada.Kecik kene temankan adeq sampai JB sebab mama tak percaya adeq drive sorang sampai JB.Jangan kata mama,aku pun tak benarkan.Dengan kemalangan ngeri yang sering terjadi di lebuhraya menjadikan aku takut sangat nak bagi dia drive sorang2.Walaupun dia sering merayu agar lepaskan dia untuk berdikari.Bukan aku anggap dia masih kecil,tapi kerana sayanglah aku dan mama buat macam tu..hehehe sory la cyg..We all sayang u ok!!  muaahh


    Macam biasa,bila adeq da lik gerenti umah akan gamat dengan suara dia.Dengan adanya along,lagi la kecoh dua beradik tu.Dan adeq mengambil masa 30 min untuk parking kereta dalam umah sebab kitorang kene bertungkus lumus dulu nak clearkan tempat parking dengan alih perhiasan luar umah mama..Macam2 ada !! hahahaha


    Adeq macam biasa la kalau balik,dia punya barang macam orang nak pindah umah.Penuh 1 keta tu barang dia.Termasuk lah barang yang dia dah tak nak guna lagi.hehe Thats my sis.. :o)  kul 9.00mlm,mama siapkan tempat makan.Waaa ayam goreng,telur dadar,ulam,sambal belacan ,sayur cendawan & air oren..Perghh.. meleleh air liur..


    Perut dah kenyang,adeq ajak aku main Saidina.Permainan yang dah bertahun aku tak main.Aku ingat2 lupa peraturan dia.Main 3 orang je pun memang dah kecoh.Kalau dah terlibat dengan emosi.hihihi  Adeq gila- gila beli tanah & wat umah.Kecik pun sama.Aku relak je. Sebab aku selalu kene petak ` keputusan' & kene bayar denda.Suka sangat singgah umah diorang sampai aku diisytiharkan BANKRUP !! Abis tanah sume aku kene gadai.Pun tak cukup lagi.Nak swap kad kredit.Tak leh guna lak..hahaha  kecik bagi aku hutang dulu sebab kesian.Tapi adeq tak bagi sebab dia kata takde law macam tu.Adeq jahat !..Tapi aku hepi sebab last2 adeq pun bankrup! hahahaha Diorang repeat lik,tapi aku tak join sebab aku dah kene lik.Sok ada staff meeting.


    Malam esok kitorang nak kuar pi beli barang cikit sebab kitorang akan buat BBQ malam sabtu sempena  adeq dah abis exam.so nak bagi dia hepi2.  :o))
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: