19 November, 2010

Yip pie

     Hanya tinggal 20min sebelum aku balik keje.Pastu cuti 5 hari.Yip pieee...Rasa seronok sangat sebab dah lama tak bercuti dengan kawan2.Lebih kurang 4 tahun.. So from today for 5 days aku akan spend dengan diorang.Buang segala kekusutan yang ada.Aku harap aku kembali dengan semangat baru. No more stress! no more pain! No ! no! no!

     Destinasi yang dituju pulak adalah salah satu tempat kegemaran aku.Jadi aku nak enjoy!! tapii..aku kene beringat gak kan..Jangan suka2 sangat..jaga diri bebaik..jangan mandi kat tengah laut..Jangan skodeng orang pakai bikini or Suar kecik..hehehe jeling je takpe..hehehe

     Opsss...masa dah time..hehehe nak kene gerak..babai..jumpa lagi nanti k..Doakan aku selamat pergi & balik..  :)
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: