08 December, 2010

19hb Nov 2010 ( hari pertama)

Mengikut perancangan kitorang akan bergerak seawal jam 4 pagi.Aku akan bermalam di umah k.ngah.Tapi sebelum tu aku habiskan masa bersama adeq dulu.Adeq telah make over rambut aku.Rambut aku yang panjang dipotong hingga ke paras bahu.Waa a new look! I like it!! Ahak ahak,,,,hehehe memang aku suka sangat.Thanks a lot cik jima toncet..hehe

Adeq paksa aku tido awal.Tapi aku keras kepala.Nak bual lagi. Jam 1.30 pagi aku msg k.ngah suh bukak pintu.Dia macam biasa la.Mesti la sibuk dengan facebook dia. Hanya tinggal 3 jam je untuk kitorang tdo.Tapi mata  ni tak ngantok lak.hmm Takpe lah  tdo2 ayam pun jadilah.Aku rasa aku baru pejam mata 2 kali.Sedar2 hanfon k.ngah berbunyi.Rupanya k.ipit dah menjerit “ Woi..korang membuta lagi ,Dah pukul 4.30 pagi dah ni..” Apalagi aku & k.ngah terus melompat bangun & korang bayangkan kitorang leh bersiap dalam masa 20 minit.hahaha

Kul 5 lebih amik k.shida lak kat senai dan terus bergerak ke highway.Macam biasa la `jemaah’ yang lain da sambung tido lik.Borak punya borak tak perasan da sampai ayer keroh Melaka jam 7pagi..Berhenti sarapan jap.Destinasi ke Pangkor memerlukan kitorang melalui Ipoh,Sri Iskandar dan Lumut.Ketika melalui sri Iskandar,aku teringatkan Roti bakar & Nasi Ayam kat Petronas tempat adeq bawak aku ari tu.Huhuhu lapoo la pulak..


Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: