14 January, 2011

Lemon & Lime

Semua orang mesti mempunyai makanan & minuman kegemaran.Tak terkecuali aku.Segala makanan dan minuman yang berasaskan buah tersebut ,adalah favourite aku. Limau ais,Honey Lemon, Ayam masak lemon, chess cake with lemon, Sponge Triple (kek), macam2 la.. :o)

Kalau sebut limau atau lemon, pasti korang dah terbayangkan rasa masam dia kan.Bila makan kat restoran, minuman jadi pilihan, pasti ais limau.Lebih2 lagi kalau makan seafood atau makanan yang berminyak. Sebab ia boleh mengurangkan rasa kurang enak atau sebu perut. Tapi kalau terlalu masam sangat, aku tak lah makan or minum banyak.Boleh sakit kepala aku dibuatnya.




Ayam lemon .. yum3


Lime Ice Blended..   

Dan kerana obses dengan buah tu la..email aku lemonlime..sampai macam tu sekali yek.. hee  :o)





Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: