14 January, 2011

Nyum Nyum


Sekarang ni lunch time.. officemate aku sume kuar pi makan. Tapi aku lebih suka duk kat ofis melayan blog or fb.lapoo ? Stok jajan masih banyak dalam cabinet.Mamee,koko krunch,biskut beras,biskut yam o yam.Kalau setakat 1 mulut yang kunyah.Insyaallah 1 bulan pun lum abis.

Lately ni ,aku kurang tido.Kekadang tu ngah banyak keje pun,mata aku ni berat semacam je.Macam nak stapler je kelopak mata ni.Ada sekali tu ,aku ngah key in senarai surat masuk.Sampai satu tajuk surat tu membuat aku ketawa sendiri.Mana taknya, sebenarnya aku nak taip bank in SLIP..tapi aku taip bank in SLEEP !!  hahaha  :)

Salah satu hobi aku adalah survey.. Survey tempat lepak yang best,tempat makan yang sedap, tempat yang cantik pemandangan & macam2 la.. Biasa aku ngan adeq akan lepak kat Restoran Hwa Mui..kat cni roti bakar dia terbaekkk !!  Milo &.Chicken chop pun sedap ! Harga not bad la pada aku. Tiap kali adeq lik JB ,sure punya kan lepak kat cni.  :o)

Bulan lepas,aku ngan family adeq makan Steamboat kat Restoran Rawa..Ada caj bagi satu orang.Harga termasuk makanan,air,ais krim & yang best sangat..Korang leh makan seberapa lama & banyak kat situ sampai korang kembung. Klu aku selalu cakap. Makan Sampai Bengkak !  hehehe  Opss lupa nak inform,bukan setakat stemboat saja ye, tapi BBQ dan Tomyam.. Bayangkan kalau kitorang leh lepak kat situ selama 3 jam! Cuba kira berapa kg berat kitorang berjaya naikkan.. hehehe Kolesterol & babat bertingkat.. hek hek     :o)
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: