07 February, 2011

6hb Februari 2011

Sayu hati aku ni bile ini adalah hari terakhir aku `bersamanya'. Mungkin bukan rezeki aku di situ.Suka duka yang aku lalui di situ pasti xkan aku lupa..Lagu2 yang sering jadi penghibur,pelbagai ragam dan jenis manusia yang aku temui,uncle2 yang baik dengan aku.Semuanya akan aku rindui.

Keputusan yang aku wat amat berat untuk diputuskan sebenarnya. Tapi apa leh wat.kalau diteruskan,aku jua yang akan sakit.Ku taip sms dan hantar kepada owner.Bila sms delivered.Dia jwb ok! Lega sudah hati ni.

Selamat tinggal kepada mereka.

Uncle2 teksi yang rajin beli buah2an , 
akak india yang slu bli air lemon aku.Terima kasih sbb puji sedap! Hehehe 
cina yg tiap ari duk tepi tembok bli corntoss aku.
Pakcik kerek yg slu tny harga brg aku.( rugi lu x kenal dia J ), 
kedai cd yang slu riuhkan suasana dgn lagu2 tamil korang.Tapi lagu dia mmg gerek!
Kucing2  yang slu crett kat tpt aku tu.korang crett la puas2.aku da x kisah da.Sbb aku da x bau lagi aroma korang yang leh wat aku kene resdung!

Ape pun terima kasih pada mereka yang banyak menyokong & membantu aku sepanjang aku disitu..
Luv u all…muahhh J
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: