10 May, 2011

19hb Mac


Ari ni bday aku yg ke 30!

Opss.. 30?? thirdteen?? Mua ha ha.. ada aku kisah?  :)

bukan aku x kisah.Tapi tak nak kusutkan kepala.

 Nape??

Teetttt… bia aku je yang tau.

So juz nak cite bday aku tahun ni kurang happening ckit sebab aku menyambut di tempat keje baru.Yang mana aku lum ada ramai kawan & bday aku jatuh pada hari aku cuti. Hehe  jam 11.50 aku ngah borak2  dengan adeq.Bincang hal semasa.Then tetiba aku terdiam bila dia nyanyikan lagu bday utk aku.Ble tgk jam rupanya tepat 12.00 tengah malam.Ble da abis nyanyi & wish utk aku ,dia gelakkan aku sbb confirm aku mst ckp dlm hati ‘ budak ni tak ingat ke bday aku? ‘ Hampeh punya adeq.Dia tau isi hati aku.Hehehe kalau kat depan aku sure da kne fire budak ni.

Then wish dari kakak angkat aku dari Indonesia.Sayunya hati.Meskipun jauh dia tetap ingat bday aku.Rindu nak bersua.Tapi lum ada rezeki lagi.

Adoyai.. tekak ni teringin nak makan kek ‘ Resepi Rahsia’ !! 

sape la agaknya yang baik hati nak belikan aku kek? Ishh ada ke?

Tak yah la kek..Da tua `Bangka ‘ da sya!! Hehe

Ape yang paling penting bagi aku?

Semoga aku menjadi insan yang berguna,anak yang baik dan segala yang aku usahakan memberikan hasil yang terbaik.Kerana segala yang aku lakukan adalah Ikhlas !! Amiiin…

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: