25 May, 2011

Santai Di Mc Donald Drive Thru

Yes!! Seperti yg dirancangkan kat facebook.Akhirnya pada 15/5/2011, rakan2 sekelas time skola menengah datang berkumpul kat Mc Donald Drive Thru Tampoi.Hanya beberapa org je yg datang sbb kitorang mmg x plan nak wat ramai2. Perjumpaan ni cuma untuk membincangkan sesuatu.Kalau menjadi dan dapat kata sepakat baru dibuat secara besar2 an.. 


Disebalik perjumpaan ni pun act kitorg turut mendapat undangan.Salah sorang kawan kitorg  bakal melangsungkan perkahwinan.So dia pun amik kesempatan la edar kad kawin.Aku memang excited giler dapat kad kawin dia sbb kitorang leh pilih kaler sampul yang kitorg nak.. hahaha  Korang ada ??....

Ni la dia bakal pengantin...  :)
Apek & Nonong


Pidot & Ledya 


Mimi  & Ijal ( dak paling nakal kelas aku ~ geng apek )




Da mkn muka sume ceria je  :)


Muka hepi sebab dapat cawan McD kaler Biru !! :D


Nak order MCD guna On9.. masing2 malas nak pi kaunter belakang.. hahaha




Malam tu gak kitorg try contact bekas guru kelas kitorang, Cikgu Khatijah  yang da lik kampung dia kat Kelantan dan masih bertugas sebagai guru.Teringat kembali bila masa time dia masih mengajar skola lama tempat aku belajar dulu, aku dan kawan2 mesti pi melawat dia kat skola.Tgk kelas kitorg kat Blok C.Teringat kenakalan dlu.Kena denda bersila di kaki lima, luar kelas dan di tengah padang.hehehe Walau pun kitorg nakal,tapi pelajaran x lupa beb.Dan Alhamdulillah aku dan kawan2 aku sume bekerjaya.

Ok back to da story,time kitorg try dail no hanfon cikgu,aku la org yang suspen sbb takut dia x guna lagi no tu.Alhamdulillah panggilan aku disambut oleh cikgu khatijah.Yess!! hilang rindu aku.Apatah lagi cikgu masih ingat nama aku walaupun time tu kol cikgu guna hanfon nonong.hehe Aku pun amik kesempatan mengucapkan `Selamat Hari Guru’.. Yaa esok adalah hari guru 16 mei 2011!!!

Dipendekkan cite 5hb Jun 2011 ni cikgu akan datang JB sebab nak hantar anak dia yang akan mula bekerja di Senai.So kitorg da plan nak jumpa cikgu di tempat biasa.Of coz la Mc Donald Drive Thru Tampoi. hehehe


*****   untuk kawan2  ~ aku harap kita akan kekal berkawan      
          sampai bila2.

****    Untuk Cikgu2 SDARY  ~  Terima kasih diatas segala  
         tunjuk ajar dan ilmu yang diberikan kepada kami 
         sehingga kami berjaya dalam hidup..
                                       
SELAMAT HARI GURU !!  '




Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: