04 June, 2011

Lunch at Secret Recipe's

   

   Ari ni ari Jumaat.Raja segala hari.Hari yang penuh Rahmat.Dan hari ni gak yang best sebab time rehat yang panjang.hehehe  Ari ni kitorg satu ofis da plan nak pi lunch sama2.And target kitorg ari ni Secret Recipe's..  Terbaekkk ( Nada Boboi Boy ) .Kenape terbaik? sbb aku rasa bulan ni paling banyak aku makan fast food.Tak baik utk kesihatan ye kawan2.. Tapi aku xleh nak menolak sebab sume orang yang blanja.So rezeki jangan ditolak. heee  :)




Makan je la korang..

Lamb Stick ( menu yang paling best pada aku)

Ngah makan pun dapat kol dari ofis.. potong stim tul..


Act lunch ari ni kerana menyambut sesuatu.Tu yang kuar lunch skali.Klu x memang kitorg makan kat ofis je.Side dish kitorg adalah satay & satu kemestian klu makan kat Secret Recipe's mesti la order kek..Tapi sayang kek favorite aku iaitu Indulgent (betul ke aku eja??) leh xde lak.kat Giant Plentong tak banyak choice la.Nak pi Jusco malas lak.So yang  menarik kat situ ada chocolate cheese. 

Cheese ???   Waduhhh kolestrol! kolestrol !

Hmm rasanya bulan ni aku kene kurangkan mkn fast food ni..Babat ni mcm da tmbh seKG.. Tamoo!! Tamoo!!   nti perut aku bulat.macam Kung Fu Panda!! tapi dia comel ok.. hihihi   Beza mata aku tak lebam mcm dia je.. blaja kung fu sampai lebam sbb x cukup tdo.. :D




Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: