08 September, 2011

"Hasrulhassan.com Cari Blog Kurang 300 Followers"


Semalam masa ngah cek kat dashboard,aku terjumpa la segmen ni kat blog Fierul . Macam best je segmen ni.. hehehe   korang klu nak join klik kat banner bawah ni.. Tapi kene cepat sebab tarikh tutup 8hb September 2011 jam 12.00 tengah hari... Means ari ni and tinggal 1jam 30min je lagi.. Cepat..Cepat..Cepat





Nak story ckit pasal diri aku..Aku adalah blogger part time.Bekerja di syarikat swasta kt JB. Minat untuk berblogging timbul kerana aku minat menulis and tertarik dengan blog2 lain yang sebelum ini aku juz skodeng je.

Blog aku ni banyak berkisar tentang diri aku dan sekeliling.Adakalanya aku cuba nak selitkan renungan atau motivasi.Tiada isu politik,agama atau perkauman.. Kalau nak lebih tau tentang blog aku.Teroka la blog aku yang masih hijau ni.Korang leh bagi aku tunjuk ajar atau teguran kat komen geng 606... kerana aku tau masih byk yang masih perlu aku belajar.. :)

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

1 comment:

suriani azwan said...

singgah di sini dari segmen HH..selamat berkenalan...rajin2 lah siggah blog saya...

http://azwansprincess.blogspot.com/2011/09/list-peserta-hasrulhassancom-cari-blog.html