18 October, 2011

Peduli hapa badan aku gemok !!


Orang nak cakap aku gemok? debab? chubby? montel? Peduli hapa aku! Ada aku kisah.. ! Aku tak kisah beb.Bia badan aku American size.Janji aku sihat dan hepi.Ingat senang ke aku nak maintain babat2 ni.. hehehe

Kalau korang perasan, macam yang aku perasan.Orang yang big size ni biasanya seorang yang hepi go lucky.Suka gelak.Tapi ada setengah orang cakap.Badan je besar.Tapi hati kecik. Weii.. macam hati ko tu besar sangat! Lebih kurang je saiz pe ! Opss. Ter`emosi’  lak.. hehe

Wat orang yang big size ni.Pedulikan pe orang len nak kata.Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan  tersendiri. Sebagai contoh.. tadi aku baru lepas tengok ` Vokal ..Bukan sekadar Rupa’.




Peserta akan menyanyi tapi disembunyikan identity.Diorang menyanyi belakang tabir.Kita dengar suara je.Bila da abes nyanyi, juri akan wat keputusan samada nak pilih atau singkir. Pastu baru la peserta akan kuar dari belakang pentas. Bila muncul di atas pentas,wah memang sume big size kecuali sorang je iaitu Asmidar.Mafa,Epit,Azmarul dan Boby memang big size.Tapi suara diorang best pe..Power  tuu…Memang ada bakat.

Pas naik ke pentas,korang akan tengok video diorang diinterview.Masing2 ada tujuan dan impian.Ada yang menangis bile cite diorang kene peril sebab saiz badan. Touching hati aku tau..Tak bek tau cakap orang macam tu. Tuhan marah tau..

Apa pun wat peserta `Vokal.. bukan sekadar rupa’..Tahniah sebab korang berani tonjolkan bakat korang.  Keyakinan korang tinggi.Terus usaha untuk capai impian dan cita2 korang k..  :)

****  Tak sabar nak tengok lagi ahad depan. Giliran Airul, Irsa, Fazdrul, Adeq dan Fakhrul.

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: