11 November, 2011

1.11.2011...11.11.2011...20.11.2011

1 tarikh yang memang cukup cun.Tarikh yang camni la kebiasaannya org bercinta akan jadikan tarikh declare relationship.Org bertunang wat tarikh untuk berkahwin. Yang berkahwin tu..xtau la nak jadikan tarikh pe kan. teeetttt... Angka 1 yang berderet2 cam 1111.Memang kebiasaannya jadi pilihan untuk no plat kenderaan..Walau keta kancil pun.tapi kalau no plat angka 1  4 batang.. konfem org len akan toleh dan berkata.. perghh.. nombor baiikkk punya.. :)

Ketiga2 tarikh ini pun telah mempunyai kenangan bagi aku. Kenangan yang sukar untuk aku lupakan.Kenangan dimana hati aku tersentap.Sayu.kecewa.sedih dan pasrah. Segalanya ada disini.Tak mungkin ku lupa tarikh tu.

1.11.2011
Pengumuman yang tak diduga.Keputusan yang menyentap hati kami.Hati kami remuk.Air mata hampir menitis.Tapi digagahi juga.Di depan dia, kami masih mampu tersenyum. Tapi tahukah dia.Saat dia hilang dari pandangan,kami hampir jatuh terduduk! pandangan gelap seketika tanpa beri kami kesempatan untuk menegakkan hak.Titik peluh dan usaha kami seperti sia-sia. kami tak berdaya membuat apa-apa kerana ianya telah pun terjadi tanpa kami ketahui. Memang bukan kuasa kami.Tapi mengapa pandangan kami tidak dipedulikan.Usaha dan keyakinan kami akan mengubah menjadi lebih baik.Tapi.. siapa lah kami.. :(

11.11.2011
Ari ni hepi ckit.Sebab baru register broadband.So leh on9 kat umah.Leh update status banyak2.Blogging 24jam.hehehe
Tapi x sure akan pakai lama tak? Masih mencuba dalam masa 7 ari. Kalau tak ok.Leh dipulangkan smula dan wit akan dikembalikan.

20.11.2011
Ari terakhir kami akan bersama.Selepas ini kami akan membawa haluan masing2.Meneruskan cita2 dan impian kami.Pada ari ini jugalah bermakna segala usaha dan keyakinan kami berakhir.Dimanakah letaknya diri kami apabila jadi begini.

**** Pada dia, mungkin ini adalah jalan dan keputusan yang terbaik.Tapi sedarkah dia bahawa ia juga telah nampakkan keburukan diri sendiri.. 


Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: