14 November, 2011

Nak la beli satu.. :'(


   Baru lik jalan2 jap dengan adeq kat Giant Tampoi.Kitorang masuk lah kedai majalah sebab adeq nak photostat IC dia. Mata ni melilau je tengok macam2 majalah yang ada kat situ. Pendek kata walaupun kedai tu kecik, tapi sume majalah ada kat situ.Komik Kartun,majalah, surat khabar sume adalah.

   Sedang belek2, sekali adeq tanya aku ` K.Sya suka baca novel tak? '. Aku jawab `Mesti lah suka" sambil menoleh ke belakang Waaahhh... banyak novel yang diorg display kat situ.Macam2 pengarang ada.Adoyaii.. aku punya excited rasa macam nak beli je sume novel yang ada kat situ. Rasanya dah bertahun kot aku tak beli dan baca novel.Hati aku ni kalau nampak novel,memang excited semacam.Nak tersenyum je kalau dapat novel.Lebih lagi kalau keluaran Karangkraf,Kaki novel,Norhayati Berahim,Ahadiat Akashah. Eh Macam2 la.Janji jalan citer dia best.

Kekadang kalau rajin, aku akan terjah blog novel dan cerpen iaitu http://penulisan2u.blogspot.com/ atau pun http://kisah-dan-kasih.blogspot.com/.. Kalau korang free dan kaki novel,Terjah blog diorang.. :D

Tetiba teringat lak impian aku.Aku impikan agar satu hari nanti aku dapat hasilkan satu novel yang akan tertera nama aku.Insyaallah..




Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: