09 November, 2011

Terharunya aku..

Ari ni adalah ari yang dinantikan. Konvo kat Uitm Sri Iskandar, Perak. Tak sabar nak pakai jubah.Nak dapat bunga banyak2.Pastu ramai2 ucap tahniah.Salam sana..salam sini.Peluk sana.Peluk sini.hehehe.. Opss…cop cop.. citer pe ni?...Konvo??


 Sape konvo?Aku ke?


 Mestilah BUKAN! hahahaha     :D


Ni konvo adeq aku.hehehe Cik Yuzeema a.k.a cik jima gebu.. hehehe .Tapi aku yang lebih excited.Sebabnya aku je yang tau. Masa masuk dewan, duk bahagian tetamu. Aku terasa macam parent yang nak amik report kad anak je.Tunggu cikgu panggil nak ngadu.Anak awak ni nakal.Suka curik  pensel kawan dia. Suka ngurat cikgu.opsss.. nak kene babab ni. Hi hi hi

Penyampaian sijil sesekali diselangi dengan persembahan nyanyian.Lagu irama Malaysia.Tapi paling best lagu Hindustan yang memang lagu feveret aku.Dari filem Maan…. :D





Sorang2 nama dipanggil naik ke atas pentas. Ada yang dapat kelas pertama & naib canselor.Tahniah kat diorang..
Bila tiba giliran adeq, aku snap gambar kat screen projector.Hahh aku nampak senyuman dia yang lebar sampai ke telinga tu. Waa dia nak ngorat  lak... :p







Waa seronoknya.. Rasa macam aku lak yang naik atas pentas.hahaha  Toceh.. toceh.. :D


Di hujung acara ketika Naib Canselor berucap, beliau ada menyuruh para graduan untuk tepuk tangan untuk lecturer yang bertungkus lumus untuk mengajar mereka .Pastu pusing belakang, tepuk tangan untuk ibu bapa.Tepukan gemuruh dan jeritan dari graduan untuk sume ibu bapa.Saat tu, hati aku berdegup laju.Nafas tersekat seketika.Sesuatu bertakung di kelopak mata. Adesss!  No..No..No.. Xmo! Xmo! No touching2!  :’(


tapi aku terharu..huhuhu


Comeii nye dierrrr...  :D


*** Untuk adeq.. Tima kasih bebanyak sebab jadikan  impian org satu kenyataan.Berkat sabar dan usaha,Susah payah jatuh bangun adeq kini berbayar.Tidak dapat diuraikan dengan kata2.Hanya syukur kepada Allah.Ucapan tahniah dari org mempunyai seribu  erti.Congrats 4 ur first class.Always be ur wings.Love u so much… wink wink  :D




Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: