11 December, 2011

Nak bela panda boleh ??...

Seekor beruang yang berperut buncit, berbulu tebal dan tak cukup tido (sebab tu keliling mata dia lebam kot ! ) hahaha.  Binatang yang spesis beruang ni memang aku minat dari dulu sebab bestfren  aku , Siti Suraya masa skola menengah dulu panggil aku Bear.ahakss

Yang panda ni lak membuat aku lagi jatuh cinta bila tengok citer Kung Fu Panda.. Haii yak !! Waachaa..  Kelurusan kebendulan  dia tu yang buat aku suka.










Kalau la panda ni aku leh bela kat Malaysia ni, konfem  kat umah aku da macam zoo.Aku wat umah atas pokok lagik.. hihihi  Ajar dia makan sambal belacan.Nanti dia faham cakap melayu!  :D


Tapi tu pun mesti masa panda tu kecik lagik..Kalau dia da lebih besar dari aku.Sure aku yang kene ikut selera dan habitat dia. Kene tak dengar kata dia, aku yang dia telan ! Kenyang setahun dia! Hahaha
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: