01 January, 2012

Buku baru tahun 2012 Jilid 31.. Halaman pertama. :D

Alhamdulillah.. aku kini bernafas untuk tahun 2012.Semoga Allah memberi aku kesihatan dan murahkan rezeki untuk ku tahun ni. Segala yang berlaku dalam hidupku pada tahun 2011 telah pun berakhir semalam tepat jam 12.00 tengah malam.. Kini aku mulakan hari ku yang pertama bagi buku jilid ke 31.  hehehe  Halaman yang pertama semestinya bermula dengan sesuatu yang mengembirakan. Hang out dengan my lovely.. gembira dengan perubahan yang dia lakukan untuk dirinya sendiri. Alhamdulillah..


Kedukaan dan kegembiraan pada 2011 akan aku jadikan senjata untuk aku teruskan perjuangan dalam hidup. KEJATUHAN akan aku jadikan SEMANGAT agar aku bisa berdiri. KEBAHAGIAAN pula ku jadikan PERINGATAN agar aku tidak terus hanyut dibuai keseronokan. Ketawa, tangisan, gurauan, kemurungan segalanya terukir tika itu. Alhamdulillah aku berjaya menanganinya dengan berkat kesabaran dan usaha.



Bismillahir rahmanir rahiim..

Ya Allah..
muliakan dan sayangi saudara2 dan sahabat2 ku ini,

bahagiakanlah keluarganya,
berkahi rezekinya,
kuatkan imannya,
berikan kenikmatan ibadahnya,
jauhkan dari segala fitnah,
dan jadikanlah kami semua 
menjadi orang yang pandai bersyukur..

amin amin ya robbal alamin.. 

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: