23 January, 2012

Journey 2: The Mysterious Island

Mata da ngantuk ni.Tapi hati ni tak sabar nak ngomel dulu. Rasa macam tak nyenyak tido kalau tak bertonyeh jap.hehe  Ok2.. Sebenarnya CC baru pas tengok wayang dengan my lovely sista yang comel tu.Citer yang jadi pilihan kitorang malam ni adalah citer yang berunsur ` Adventure'. wow.
I like adventure.. :)





Citer Adventure arahan Mamat Khalid..Opss yang bernama Brad Peyton ni memang sesuai untuk di tonton oleh semua golongan. Dari awal hingga ke penghujung citer, tak sesaat pun CC mengalihkan pandangan ke tempat lain.Memang fokus abis la.Baik punya promosi.. hehe  Citer  ni dibintangi oleh Dwayne Johnson(Hank Parsons) atau lebih kita kenal sebagai The Rock.Ala mamat Master Chef WWF tu.Josh Hutcherson(Sean Anderson), Vanessa Hudgens (Kailani), Micheal Caine (Alexander Anderson) dan Luis Guzman(Gabato).


Citer ni mengisahkan tentang sorang cucu yang dapat pesanan dari atuknya yang berada di Pulau Misteri.Si cucu ni pun pi la cari atuk dia ditemani suami kedua mak dia (ayah tiri la tu) dan dibantu oleh dua anak beranak yang keje dia bawak pelancong.Haa masa tu la bermulanya pengembaraan diorang.Bila da jumpa atuk dia ,macam2 lak diorang jumpa dan lalui ketika usaha menyelamatkan diri dari pulau misteri tu.Binatang yang comel dan menakutkan.Tempat yang indah dan mengerunkan.Memang tak dapat dibayangkan kalau dapat pi tempat macam tu.

Hehe CC tak boleh la nak citer pe yang diorang jumpa.Nanti kurang seronok la bagi diorang yang belum tengok.Jadi,CC sarankan pada yang belum tengok tu,cepat2 beratur beli tiket tonton citer ni.

Ok2.. Nak bagi korang semangat cikit.Jom kita tengok trailer dia..





Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

1 comment:

KizZ said...

Wah menarik...suke sangat kalau the rock berlakon...best3...nak tengok nak tengok..


Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest