04 January, 2012

Tak sangka ada yang follow

Petang tadi CC ngah belek kat dashboard , nak pilih entry blog mana yang CC nak terjah.  Bila CC nak tulis entry baru, CC terperasan akan blog CC yang lain. Ek Eh.. ada follower baru! hehehe tersenyum CC sendiri. Maklumlah kedua-dua blog CC tu jarang update. Sebenarnya antara 2 blog tu adalah blog pertama yang CC wat sebelum blog yang ni.Blog yang CC maksudkan tu adalah :



  • petsdotcom.blogspot.com ~ Blog ini berkisahkan tentang gelagat haiwan yang mencuit hati.Ini adalah yang pertama.Kesemua gambar haiwan yang berada dalam tu adalah gambar haiwan peliharaan CC sendiri.Dulu banyak bela kucing,Tapi sekarang banyak da kene buang.Tu yang da takde gambar terbaru.

Apa pun,tima kasih pada yang sudi jadi follower CC.Tak kira la blog yang mana pun.masih banyak yang CC perlu belajar dalam dunia blogging.





Salam perkenalan untuk semua.
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

2 comments:

teko_milo said...

wahh banyak belog upenyer..hehe pecinta miow ea.good2 (",)

allisya said...

hehe baru berjinak2 TM..
kucing da byk berhijrah.. hihi