05 February, 2012

Masa untuk membalas dendam




Horeyy... 

Skang ni masa untuk membalas dendam..Setelah 1 minggu bersabar.hehehe bukan berdendam dengan orang pun. Tapi CC nak rehatkan badan ni haa.Maklumlah bila keje yang banyak melibatkan banyak kali kene outstation ni.Badan terasa letih.Sampai la ni pun batuk dan selsema tak ok lagi.


Bukan letih kerana keje tapi sebab banyak masa abis kat highway & makan! ahakss... :D




Walau apa pun CC enjoy dengan keje CC skang.Jumpa dengan team yang best, kecoh & kelakar.hihi seminar yang happening, bos yang sporting.Asik berjalan pi negeri orang je.Tdo lena.makan enak.Memang naik KG la badan CC ni.




Jangan tolak2.. semua dapat makan...sila beratur dengan tertib yee....


Layan makcik2 yang datang.Rombongan panda Cik Kiah, Cik Tom, Makcik Temah yang memang banyak ragam tapi comel. Sambil2 bleh cari calon mak pak mertua.. hihi kene berebut dengan Eija & Eira.Takut diorang sambar dulu.

Beramah mesra dengan makcik2 kat centre.Buat game sampai diorang ketawa.Gelagat dan reaksi bila pecahkan belon dan suspen jika ada cabutan bertuah menanti diorang. alahaii.. comelnye diorang ni..


Tapi yang gugupnya kalau masa pembentangan.FAILED! 
Gaya pengsan kalau MC sebut nama suh wat presentation..



Tapi apa pun, macam Erol,Vicky & Pak Ya pesan.. bila kita da pilih kerjaya,kita kene tempuh juga sebab kita yang wat pilihan.Walau sepandai dan sekerap mana pun orang tu wat `public speaking', dia masih lagi terasa gugup.Tapi dia berjaya mengatasinya dengan tenang.So Keep it up !!



Ehh.. lain macam je panda aku ni ??


Heii....anak  sape terlepas ni?? baik amik cepat sebelum aku `transform'  PENGUIN ni jadi  KURA-KURA !!  

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: