08 April, 2012

Impianku tercapai.. ^_^

Lama rasanya CC tak update blog.Bulan lepas jadual padat dengan outstation.Merata sudah negeri CC sampai.Walaupun hanya seketika tapi alhamdulillah CC sampai sudah ke sana. Pada mereka yang sudah membaca mengenai diri CC akan faham dengan apa yang CC maksudkan.Salah satu impian CC adalah round satu Malaysia.setiap bulan CC akan ke Melaka, Kuala Lumpur, Kuantan, Seremban, Perak, Penang, Terengganu, Kelantan dan sekitar dalam Johor Bahru. Insyaallah bulan depan mungkin CC akan berpeluang menjejakkan kaki ke Sabah dan Sarawak pula.Tak sabar rasanya nak menjejakkan kaki di sana.



`Tenggiling' Skuad kami..

Team work yang happening  

Kami la Juara Tarik Tali 3X berturut !! ( Family Day )

Bila bekerja begini, secara automatik CC bercuti juga. Maklumlah hobi CC pun suka merayap.Itu lah sebabnya CC tidak pernah menolak sekiranya ditugaskan berada di 2 negeri dalam satu masa. Contohnya bulan lepas,Subuh Skuad CC bertolak ke Bandar Seri Bandi, Kemaman.Kami harus tiba disana sebelum jam 2 petang.Selesai seminar kira-kira jam 5 petang,kami terus bertolak ke Kuantan pula sebab ada seminar pada esok hari.

Penat? Lepak? Tidak!  CC tidak pernah rasa penat atau mengantuk.Perut pun tak lapar.Tambahan lagi CC seorang saja yang memandu dalam perjalanan. Rahsianya?.. ini bukan promosi ye.Tapi ini satu perkongsian pengalaman.Kebiasaan sebelum memandu CC akan minum Kopi Al-Jannah Mahkota Dewa dan jika rehat di R&R pun CC akan order air yang sama.Tapi CC lebih gemar ais. hehe Untuk korang yang selalu berjalan jauh, korang bolehlah cuba kopi ni..Pastikan kopi Al-Jannah Mahkota Dewa!

CC berdoa semoga suatu hari nanti CC dapat menjejakkan kaki ke luar negara pula.Mana tau dapat pi Batam lak.. Sebab ada branch kat sana.. hihi

**** Suka test makanan setiap negeri.Tu sebab badan CC semakin berisi.hehe kene control ni..


 
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: