10's

10 perkara yang aku inginkan :-

1. Bisnes sendiri..Macam2 dalam kepala ni nak buat.Tapi ada yang aku dah masukkan dalam list.Insyaallah..ada rezeki,ada modal.Aku akan usahakan..Amiiin..

2. Cuti2 1 Malaysia.Aku nak round setiap negeri di Malaysia dengan menaiki bas atau kereta.Nak jalan puas2.

3. Selain negeri,aku nak pergi ke semua pulau,pantai & air terjun yang ada di Malaysia. Waa best nyeee  :o)

4. Kamera DSLR full set..sebab aku suka giler amik gambar orang & pemandangan..Ada tak sape nak hadiahkan?? hehehe

5. Modified kelisa aku jadi kereta yang terbaik.Sebab itulah kereta kesayangan aku.Susah senang bersama aku..

6. Jumpa kakak angkat aku Nelli Elvia kat Indonesia.. ( Rindu kat etot.Teringin nak jumpa abg kecik & allisya )  :(

7. Hidup tenang tanpa bebanan hutang..

8. Menunaikan Umrah sekali lagi.Ada rezeki nak menunaikan Haji.

9. Sebuah rumah .Hasil dari titik peluh aku sendiri..

10. Sentiasa bersama orang yang aku sayang.
Family,(ayah ibu,A.wek,Zul, A.Ad,Fazi, Chaa & Ajim ( 2 anak sedara yang comel )
Also my family ( mama,along,angah and my lovely sista Yuzeema Yahya )
kawan2 ( pidot,nong,k.ipit,k.ngah,ajib, sume2 la )

Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com