04 November, 2010

Minggu yang damai

Hi..hi.. agak lama gak aku tak update blog aku.Buat masa ni agak sibuk dengan keje.Rasanya rutin aku dah kucar kacir sikit.Tapi takpe..peanut la..Insyaallah aku leh handle..hehe Disebabkan rutin aku dah tak terurus,aku pun memanjakan diri aku ni dengan spa..eh Spa?? Bertuah aku pi..aku tenangkan fikiran.Macam adeq aku ckp hirup udara segar.Tengok benda hijau.Hati ni teringin nak pi pulau @ pantai.tapi takleh la.Fulus blum masyuk.. :(


Ahad yang damai, aku & k.ngah menuju ke destinasi yang dirancang.Puteri Harbour,Kota Iskandar ! Aku tak pernah lagi ke sana.Kawan2 aku cakap view kat sana best.Dengan berpandukan signboard dan arah yang officemate aku bagi.Akhirnya kitorang sampai gak..yeahh…


Cuba teka mana satu aku punya ?
Bersama k.ngah
Fuhh ramai gak lah pengunjung yang datang.Ada yang berkeluarga, berpasangan & berkumpulan dengan kawan2.Agak selesa dan tenang.Yang datang semua mempunyai tujuan yang sama dengan kitorang.Beriadah. Satu hari nanti Kota Iskandar akan menjadi pusat perdagangan yang cantik.Masa dalam perjalanan ke sini pun,aku terpegun dengan kawasan dan bangunan pejabar yang telah siap dibina.Ada satu tempat lagi yang aku nantikan.Kota Lego! Dulu kecik2, permainan itu lah yang aku main.Tapi buat yang kecik2 je.Aku tak sabar nak tengok mainan tu jadi sebesar & sama tinggi dengan aku. hehe

Aku pasti kat JB ni,banyak lagi tempat menarik yang sesetengah dari kita tidak tau.Bila aku dah jumpa tempat2 ni,aku teringat sesetengah kata2 yang mengatakan JB kecik & tak best.Tapi sekarang tak lagi sebab JB dah semakin maju & indah..
Jari tu tekanla kt cni :) www.tips-fb.com

No comments: